Patrick DE BUS SERGEYSSENS, Notaris te Antwerpen-Borgerhout

 

Patrick DE BUS SERGEYSSENS

Notaris te Antwerpen-Borgerhout

 

Notaris Patrick De Bus Sergeyssens

Helmstraat 68
2140 Borgerhout (Antwerpen)
Tel. (03) 236.19.23
Fax. (03) 235.39.53

BV
BTW BE 0465985228
RPR Antwerpen afdeling Antwerpen
Verzekeringen van het Notariaat cv

CORONAmaatregelen: meer info: zie "route en parking" rechts onderaan deze pagina

...
 

18 mei 2022

Notarissen roepen ondernemers op om hun statuten tijdig aan te passen

Heel wat ondernemers hebben het afgelopen jaar een vennootschap blijkt uit de Ondernemersbarometer van Fednot

In de periode van 1 mei 2021 tot 30 april 2022 werden er in ons land bijna 40.000 nieuwe vennootschappen opgericht. Het gaat om een stijging met +5% in vergelijking met een jaar eerder. Dat blijkt uit de Ondernemersbarometer van de Federatie van het Notariaat (Fednot). De barometer geeft ook aan dat slechts 1 op 10 vennootschappen hun statuten hebben aangepast. De deadline voor de verplichte aanpassing is 31 december 2023.

Op 1 mei 2019 trad het nieuwe Wetboek Vennootschappen en Verenigingen in werking. Sinds dan gelden er nieuwe spelregels voor ondernemers en vrije beroepers die hun activiteiten via een vennootschap uitoefenen. Het doel van de wetgever: het ondernemerschap bevorderen. Met succes zo blijkt: in het eerste jaar (1 mei 2019 tot en met 30 april 2020) werden er 32.707 nieuwe vennootschappen opgericht. In de periode van 1 mei 2020 en 30 april 2021 waren er, in volle coronacrisis, zelfs 37.784 nieuwe oprichtingen. In de periode van 1 mei 2021 tot 30 april 2022 werden er in ons land 39.737 nieuwe vennootschappen opgericht.

Meer flexibiliteit voor starters
Jan Sap, CEO van Fednot: “De nieuwe spelregels slaan aan omdat ze meer flexibiliteit bieden voor startende ondernemers. In het jaar voor de inwerkingtreding van het WVV waren er 2.111 oprichtingen per maand, nu zitten we aan 3.311 oprichtingen. Dat komt neer op een groei van +57%. December 2021 was de recordmaand: toen werden er 4.844 vennootschappen opgericht.”

Meer oprichtingen in Vlaanderen en Wallonië
Vlaanderen was het afgelopen jaar goed voor 25.219 opgerichte vennootschappen, een stijging met  +5,5%. In Wallonië was de stijging wat groter (+7,3%) met in het totaal 9.005 oprichtingen. In Brussel was er een beperkte daling oprichtingen: -1,3%, goed voor 5.512 oprichtingen.
In Vlaanderen was Antwerpen de provincie met de meeste oprichtingen (7.291). De grootste stijging van het aantal oprichtingen viel in Vlaams-Brabant te noteren: +9,8%.

Bijna uitsluitend oprichtingen van BV’s
Zowat alle nieuwe vennootschappen die in de periode van 1 mei 2021 tot en met 30 april 2022 werden  opgericht (96,6%) waren Besloten Vennootschappen. In 2,1% van oprichtingen kozen ondernemers voor een Naamloze Vennootschap.
Jan Sap: ”Door de nieuwe regelgeving is de BV, nog meer dan vroeger, dé standaard vennootschapsvorm voor ondernemers. Enkel grote en beursgenoteerde bedrijven kiezen voor een Naamloze Vennootschap.

Oprichter gemiddeld 5 jaar ouder dan vorig jaar
De oprichter van een vennootschap was in de afgelopen 12 maanden gemiddeld 45 jaar. Dat is gemiddeld zo’n 5 jaar ouder in vergelijking met een jaar eerder. In het afgelopen jaar was zo’n 60% van de oprichters tussen 40 en 65 jaar oud. Het aandeel oprichters jonger dan 40 jaar bedroeg 37,8%. Een jaar eerder had deze leeftijdscategorie nog een aandeel van 58%.

Aanpassing van statuten verloopt bijzonder traag
Uit de Ondernemersbarometer van Fednot blijkt ook dat sinds 1 mei 2019 slechts 48.536 vennootschappen hun statuten hebben aangepast. Dat betekent dat tot nu toe slechts 1 op 10 vennootschappen de verplichte aanpassing deed. Statuten aanpassen kan via de notaris die de akte achteraf via digitale weg neerlegt via het zogenaamde eDepot.
Jan Sap: “Bedrijven hebben er nochtans alle belang bij om hun statuten aan te passen. De nieuwe regelgeving biedt heel wat extra mogelijkheden die pas uitwerking hebben als de statuten zijn aangepast. Zo kan de zaakvoerder van een familiebedrijf zijn opvolging beter regelen. Hij kan ook al aandelen schenken aan zijn kinderen en tegelijkertijd de zeggenschap behouden. En besloten vennootschappen kunnen de toetreding en de uittreding van aandeelhouders veel vlotter laten verlopen.”
De deadline voor de verplichte aanpassing is 31 december 2023. Ondernemingen die de deadline missen, zullen een meer omslachtige procedure moeten volgen om hun statuten alsnog aan te passen. Snel een afspraak maken met een notariskantoor is dus aangeraden.

Bron: Fednot

16 mei 2022

Ontdek het in de Notaristip van vandaag

Ouderdom, ziek worden, een ongeval… het kan ons allemaal overkomen. Misschien kunnen we op dag zelf niet meer onze goederen beheren of beslissingen nemen. Gelukkig kan je hierop anticiperen. Met een zorgvolmacht bepaal jij vandaag wie later je vermogen mag beheren, wanneer je dat zelf niet meer kan.

Bron: Fednot

13 mei 2022

Je zou een huis kopen kunnen samenvatten in een aantal eenvoudige stappen: zoekertjes afgaan, een huis bezoeken, een handtekening zetten op een overeenkomst en een bezoek plannen bij de notaris. Voilà, je mag jezelf eigenaar van een woning noemen. In werkelijkheid komt er natuurlijk veel meer bij kijken, maar moeilijk zou een huis kopen niet mogen zijn. Het boek vergelijkt een huis kopen met een Jenga-toren: zonder goede basis valt de toren om. Net daarom is het belangrijk dat kopers en investeerders zich wapenen met voldoende kennis voor ze zich aan de grote stap wagen.

Notaris.be geeft je 5 redenen om het boek op je zomerleeslijst te zetten!

1. Omdat de combinatie van economische facts and checks en juridische weetjes uniek is. Na het lezen van dit boek heb je de werking van de vastgoedmarkt onder de knie én zal je de link tussen jouw familiale situatie en je woning begrijpen. Spoiler alert: de wet geeft niet altijd voldoende bescherming. Zonder bijkomende finetuning kan een vastgoeddroom vlug ontaarden in een -nachtmerrie. Goed nieuws: er is altijd een oplossing om dat te voorkomen. Het boek geeft je daarbij een helder overzicht.

2. Omdat niemand nog weet hoe je de waarde van vastgoed moet inschatten. Hoe kan het 150m²-huis van je buren zo snel verkocht raakt tegen een hoge verkoopprijs, terwijl de villa van je oma al twee jaar te koop staat? De vastgoedwereld voelt een beetje aan als een jungle waar iedereen zijn weg probeert in te vinden. Het boek fungeert daarbij als een roadmap: door de duidelijke structuur krijg je de mogelijkheid om je te verdiepen in de topics waarover jij meer over wil weten.

3. Omdat het boek vastgoedinformatie bevat… die echt te begrijpen is. Eerlijk is eerlijk: recht en economie zijn twee zaken die vaak moeilijk verteerbaar zijn. Gelukkig zijn er Patrick Luysterman en Bart van Opstal, die ingewikkelde zaken op een zeer toegankelijke manier uit kunnen leggen.

4.Omdat de illustraties en voorbeelden tekenend zijn. Wie doorlopende blokken tekst verwacht, is eraan voor de moeite. Een huis kopen zou niet moeilijk mogen zijn slaagt erin om je bij de les te houden dankzij heldere visuals en concrete voorbeelden. Daarmee tonen de auteurs aan dat kennis over vastgoed niet alleen voor de happy – intellectuele – few zijn, maar voor ons allemaal.

5. Omdat notarissen handige tips en ervaringen delen. Heb je altijd al vragen willen stellen aan een notaris over de overdracht van je huis? Het nut van een huwelijkscontract? Het waarom van een zorgvolmacht? Het boek beperkt zich niet tot de aankoop van vastgoed zelf, maar kadert de aankoop als een schakel binnen een mensenleven, met alle ups and downs. Denk maar aan samenwonen met je vriend(in), een relatiebreuk of ziekte. Een notaris is een soort van juridische huisarts, zo blijkt uit de anekdotes in het boek. In het boek staan bovendien massa’s nuttige tips, waardoor snel duidelijk wordt dat een afspraak bij het notariskantoor geen overbodige luxe is.

Een huis kopen zou niet moeilijk mogen zijn, Bart van Opstal en Patrick Luysterman (Uitgeverij Lannoo, 312 pagina’s.), € 24,99.

Verkrijgbaar via Lannoo en in de boekhandel.

Bron: Fednot

 

Patrick DE BUS SERGEYSSENS
Notaris

patrickdbs(plaats the 'at' sign hier)notarisdebus.be
Tel. 03/236.19.23
Fax 03/235.39.53

Patrick DE BUS SERGEYSSENS

Pepita SOL
Notarieel medewerkster

pepita(plaats the 'at' sign hier)notarisdebus.be

boekhouding

Pepita SOL

Lavinia DE BUS SERGEYSSENS
Master in het notariaat
Master in de rechten

lavinia(plaats the 'at' sign hier)notarisdebus.be

Lavinia DE BUS SERGEYSSENS

Sophie HELLEMANS
Master in de rechten

sophie(plaats the 'at' sign hier)notarisdebus.be

Maxim COOLS
Master in de rechten

maxim(plaats the 'at' sign hier)notarisdebus.be

 
Gemotiveerd notarieel medewerker (m/v) 18 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Opstarten nieuwe dossiers en verrichten opzoekingen in alle dossiertypes
  • Post-akte verwerking: onder meer repertorium, E-registration, afschriften/grossen/uittreksels maken, …
  • Zelfstandig opstellen van eenvoudige akten
  • (telefonisch) onthaal cliënten
  • Agendabeheer, klassement en archivering
  • (elektronische) behandeling van inkomende en uitgaande documenten
  • Ondersteuning van het team

Werkomgeving:

Aangename job met verantwoordelijkheid in een centraal gelegen en goed geïnformatiseerd, allround kantoor met een grote tuin. Rustig gelegen, gemakkelijk bereikbaar met fiets, auto en/of openbaar vervoer (10’ van Centraal Station). Hecht team en aangename werksfeer.

Wij vragen:

  • Bachelor Rechtspraktijk of ervaring in een notariële administratieve functie, diploma A1 secretariaat als minimumvereiste
  • Goede organisatorische skills
  • zelfstandig, leergierig en nauwkeurig
  • teamplayer
  • professioneel in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie
  • Verantwoordelijkheidszin en betrokkenheid
  • Goede kennis van informatica: Office, Word, kennis van de gebruikelijke computertoepassingen in het notariaat
  • Sociaalvaardig en dynamisch met zin voor verantwoordelijkheid en gezond verstand
  • Bediende voltijds
  • Talenkennis: Nederlands (zeer goed), goede kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt
  • Beschikbaarheid: zo snel mogelijk

Wij bieden:

  • een veelzijdige en afwisselende job aan met doorgroeimogelijkheden.
  • Mogelijkheid tot volgen van bijkomende opleidingen.
  • verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in jouw functie
  • Hecht team en aangename werksfeer.
  • Goede voorwaarden in functie van opleiding en ervaring;
  • groepsverzekering en andere sectorale voordelen

Interesse?

Schriftelijke kandidaturen worden ingewacht bij:

Notaris Patrick De Bus Sergeyssens
Helmstraat 68 bus 1
2140 Antwerpen
Tel. :03-236.19.23 - Fax: 03-235.39.53
E-mail : patrickdbs@notarisdebus.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar patrickdbs@notarisdebus.be.

 Afdrukken
Gemotiveerd (Notarieel) jurist (m/v) (of gelijkwaardig door ervaring) 18 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • rechtstreeks medewerker van de notaris, belast met juridisch werk, doorgroeimogelijkheden
  • werken in dynamisch teamverband
  • correcte adviezen formuleren en een vertrouwensrelatie opbouwen met cliënten
  • zelfstandig dossierbeheer in diverse domeinen van het notarieel recht: rechtstreeks communiceren met cliënten, voorbereiden en opstellen van akten, overeenkomsten en aangiftes, verlenen van juridisch advies, opvolgen van wetgeving.

Werkomgeving:

Functie met verantwoordelijkheid in een centraal gelegen en goed geïnformatiseerd, allround kantoor met een grote tuin. Rustig gelegen, gemakkelijk bereikbaar met fiets, auto en/of openbaar vervoer (10’ van Centraal station). Hecht team en aangename werksfeer.

 

Wij vragen:

  • Master/Licentiaat in de rechten en/of het notariaat en/of gelijkwaardige kennis door ervaring
  • goede administratieve en organisatorische skills met betrekking tot dossierbeheer etc.
  • zelfstandig, leergierig en nauwkeurig
  • teamplayer
  • professioneel in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie
  • met verantwoordelijkheidszin en betrokkenheid
  • Goede kennis van informatica: Office, Word, kennis van de gebruikelijke computertoepassingen in het notariaat
  • Sociaalvaardig en dynamisch
  • Talenkennis: Nederlands (zeer goed), goede kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt
  • Beschikbaarheid: zo snel mogelijk

Wij bieden:

  • Voltijds contract
  • Boeiend en gevarieerd juridisch werk met grote mate van zelfstandigheid
  • Aangename werksfeer in een dynamisch team
  • Bijstand van de notaris en gemotiveerde collega's
  • Groeiende verantwoordelijkheid en autonomie
  • mogelijkheid tot het volgen van studiedagen/webinars
  • Correcte verloning, extralegale voordelen
  • groepsverzekering en andere sectorale voordelen

Interesse?

Schriftelijke kandidaturen worden ingewacht bij:

Notaris Patrick De Bus Sergeyssens
Helmstraat 68 bus 1
2140 Antwerpen
Tel. :03-236.19.23 - Fax: 03-235.39.53
E-mail : patrickdbs@notarisdebus.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar patrickdbs@notarisdebus.be.

 Afdrukken

Gemotiveerd notarieel medewerker (m/v)

18 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Opstarten nieuwe dossiers en verrichten opzoekingen in alle dossiertypes
  • Post-akte verwerking: onder meer repertorium, E-registration, afschriften/grossen/uittreksels maken, …
  • Zelfstandig opstellen van eenvoudige akten
  • (telefonisch) onthaal cliënten
  • Agendabeheer, klassement en archivering
  • (elektronische) behandeling van inkomende en uitgaande documenten
  • Ondersteuning van het team

Werkomgeving:

Aangename job met verantwoordelijkheid in een centraal gelegen en goed geïnformatiseerd, allround kantoor met een grote tuin. Rustig gelegen, gemakkelijk bereikbaar met fiets, auto en/of openbaar vervoer (10’ van Centraal Station). Hecht team en aangename werksfeer.

Wij vragen:

  • Bachelor Rechtspraktijk of ervaring in een notariële administratieve functie, diploma A1 secretariaat als minimumvereiste
  • Goede organisatorische skills
  • zelfstandig, leergierig en nauwkeurig
  • teamplayer
  • professioneel in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie
  • Verantwoordelijkheidszin en betrokkenheid
  • Goede kennis van informatica: Office, Word, kennis van de gebruikelijke computertoepassingen in het notariaat
  • Sociaalvaardig en dynamisch met zin voor verantwoordelijkheid en gezond verstand
  • Bediende voltijds
  • Talenkennis: Nederlands (zeer goed), goede kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt
  • Beschikbaarheid: zo snel mogelijk

Wij bieden:

  • een veelzijdige en afwisselende job aan met doorgroeimogelijkheden.
  • Mogelijkheid tot volgen van bijkomende opleidingen.
  • verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in jouw functie
  • Hecht team en aangename werksfeer.
  • Goede voorwaarden in functie van opleiding en ervaring;
  • groepsverzekering en andere sectorale voordelen

Interesse?

Schriftelijke kandidaturen worden ingewacht bij:

Notaris Patrick De Bus Sergeyssens
Helmstraat 68 bus 1
2140 Antwerpen
Tel. :03-236.19.23 - Fax: 03-235.39.53
E-mail : patrickdbs@notarisdebus.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar patrickdbs@notarisdebus.be.

 Afdrukken

Gemotiveerd (Notarieel) jurist (m/v) (of gelijkwaardig door ervaring)

18 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • rechtstreeks medewerker van de notaris, belast met juridisch werk, doorgroeimogelijkheden
  • werken in dynamisch teamverband
  • correcte adviezen formuleren en een vertrouwensrelatie opbouwen met cliënten
  • zelfstandig dossierbeheer in diverse domeinen van het notarieel recht: rechtstreeks communiceren met cliënten, voorbereiden en opstellen van akten, overeenkomsten en aangiftes, verlenen van juridisch advies, opvolgen van wetgeving.

Werkomgeving:

Functie met verantwoordelijkheid in een centraal gelegen en goed geïnformatiseerd, allround kantoor met een grote tuin. Rustig gelegen, gemakkelijk bereikbaar met fiets, auto en/of openbaar vervoer (10’ van Centraal station). Hecht team en aangename werksfeer.

 

Wij vragen:

  • Master/Licentiaat in de rechten en/of het notariaat en/of gelijkwaardige kennis door ervaring
  • goede administratieve en organisatorische skills met betrekking tot dossierbeheer etc.
  • zelfstandig, leergierig en nauwkeurig
  • teamplayer
  • professioneel in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie
  • met verantwoordelijkheidszin en betrokkenheid
  • Goede kennis van informatica: Office, Word, kennis van de gebruikelijke computertoepassingen in het notariaat
  • Sociaalvaardig en dynamisch
  • Talenkennis: Nederlands (zeer goed), goede kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt
  • Beschikbaarheid: zo snel mogelijk

Wij bieden:

  • Voltijds contract
  • Boeiend en gevarieerd juridisch werk met grote mate van zelfstandigheid
  • Aangename werksfeer in een dynamisch team
  • Bijstand van de notaris en gemotiveerde collega's
  • Groeiende verantwoordelijkheid en autonomie
  • mogelijkheid tot het volgen van studiedagen/webinars
  • Correcte verloning, extralegale voordelen
  • groepsverzekering en andere sectorale voordelen

Interesse?

Schriftelijke kandidaturen worden ingewacht bij:

Notaris Patrick De Bus Sergeyssens
Helmstraat 68 bus 1
2140 Antwerpen
Tel. :03-236.19.23 - Fax: 03-235.39.53
E-mail : patrickdbs@notarisdebus.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar patrickdbs@notarisdebus.be.

 Afdrukken
 
 
 

Immo

Online verkoop € 340.000

Handelspand
Wijngaardstraat 22
2000 Antwerpen

Online verkoop € 130.000

Huis
Eugeen Joorsstraat 16
2140 Antwerpen

 

Notaris TV

Al onze video's vindt u hier

De belangen van je kinderen uit een vorige relatie veiligstellen

De belangen van je kinderen uit een vorige relatie veiligstellen

     
 

Notaris Patrick De Bus Sergeyssens

Helmstraat 68
2140 Borgerhout (Antwerpen)
Tel. (03) 236.19.23
Fax. (03) 235.39.53

 

Openingsuren
 

Ons kantoor is momenteel gesloten

M 09:00 >  12:00   14:00 > 18:00  
D 09:00 >  12:00   14:00 > 18:00  
W 09:00 >  12:00   14:00 > 18:00  
D 09:00 >  12:00   Gesloten deuren  
V 09:00 >  12:00   14:00 > 16:00  
Z gesloten  
Historiek Route & Parking

Routebeschrijving

op 10 minuten wandelen van het Centraal Station te Antwerpen, vlakbij tram- en bushalten.

Parking

gratis mogelijkheid tot parkeren in garageboxen onder het gebouw,  gelieve eerst even aan te melden aan de receptie aub

*** COVID-19 (Corona-virus) – MAATREGELEN ***

Wij werken enkel OP AFSPRAAK.

Het dragen van MONDMASKERS is verplicht tijdens de hele duur van uw aanwezigheid in ons kantoor.

Gelieve telkens uw eigen BALPEN mee te willen brengen.

Neem contact op met ons kantoor: gaat uw afspraak door, zijn er bijzondere maatregelen voorzien (bv. koper en verkoper apart) ? De situatie kan wijzigen van dag tot dag.

De tijd op kantoor wordt zo beperkt mogelijk gehouden.  Gelieve daarom uw eventuele opmerkingen op voorhand te overleggen met de dossierbeheerder !

Het Corona-virus heeft een grote impact op ons allen. Ons kantoor blijft in de mate van het mogelijke beschikbaar voor clïenten, maar uiteraard nemen we ook de nodige maatregelen om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk af te remmen.
Uw medewerking is daarbij cruciaal. Mogen wij u daarom vragen om, indien u ziekteverschijnselen zou vertonen, uw afspraak op ons kantoor uit te stellen? Ook indien een afspraak niet dringend is en later kan plaatsvinden, raden wij u aan om niet naar ons kantoor te komen. Neem gerust contact met ons op via telefoon of mail om een nieuwe datum vast te leggen voor een bespreking of voor de ondertekening van een akte.
Om het risico op besmetting tegen te gaan, worden de akten eventueel ondertekend in afwezigheid van de andere partij. Heeft u onlangs bijvoorbeeld een woning gekocht, dan kunnen de kopers en de verkopers eventueel de akte  afzonderlijk op ons kantoor, op een ander tijdstip, komen ondertekenen.
Indien wij u eerder hebben verzocht om bepaalde documenten of bewijsstukken over te maken, kan u deze best mailen.

Historiek

Opvolger van:

  • Gewezen notaris DE RIDDER Jacques
    van 29 april 1964 tot 14 maart 1999
  • Gewezen notaris DE RIDDER Aubert
    van 26 mei 1922 tot 28 april 1964
  • Gewezen notaris DE RIDDER Joseph
    van 8 april 1888 tot 25 mei 1922
  • Gewezen notaris LEFEBVRE Emile
    van 22 april 1884 tot 12 december 1924
  • Gewezen notaris CEUTERICK Gustave
    van 22 juli 1883 tot 19 oktober 1896
  • Gewezen notaris Vandewalle Pierre
    van 18 maart 1881 tot 26 mei 1919
  • Gewezen notaris MYIN Romain
    van 17 november 1879 tot 15 november 1906

Verlofperiodes

 

Data Protection Officer

Het kantoor heeft een data protection officer aangeduid om de bescherming van de persoonsgegevens die zij verwerkt te garanderen. Elke aanvraag omtrent de bescherming van de persoonsgegevens van het kantoor alsook elke aanvraag in verband met de uitoefening van de rechten van de betrokkenen kan gericht worden aan info@privanot.be .